Still good engineering driven company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Broadcom

4,0
6 okt 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good engineering team in general

Minpunten

After so many years company like start up : CRAZY work load, no good top management and very average compensation. Broadcom recently started to hired too many managers which are incompetent and should NOT managed talented and skilled people.

Ontdek andere reviews over Broadcom

5,0
14 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

best company I every worked for.

Minpunten

some managers have egos and micromanage

3,0
17 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

High tech environment. Very smart people.

Minpunten

Cold, sterile, workplace. Can be intimidating.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle