Decent company to work for, but over the years, perks and compensation are slowly disappearing. So are the good people. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Broadcom

2,0
20 mrt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work environment with balance with OK work-life balance . Salary and benefits are decent. Provides good exposure to latest technologies.

Minpunten

Investors and executive compensation come first. Perks and overall compensation are slowly disappearing for management and lower. Unlimited vacation policy is just wrong.

Ontdek andere reviews over Broadcom

5,0
14 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

best company I every worked for.

Minpunten

some managers have egos and micromanage

3,0
17 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

High tech environment. Very smart people.

Minpunten

Cold, sterile, workplace. Can be intimidating.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle