De IT-afdeling van dit bedrijf voelt alsof het vastzit in een tijdmachine uit de jaren 90. Innovatie? Wat is dat? Het lijkt erop dat het enige dat hier innovatief is, het aantal grijze haren op de hoofden van het personeel is. Begrijp me niet verkeerd, ervaring is waardevol, maar deze plek voelt als een bejaardentehuis voor tech. Als je een jonge, ambitieuze IT-professional bent, ga daar dan weg. Dit bedrijf is een relikwie uit het verleden en hier werken zal je carrière niet vooruithelpen. Ze zijn in hun eentje verantwoordelijk voor het tekort aan IT-vaardigheden – ze kweken een generatie van tech-averse dinosaurussen.