5,0
9 aug 2021
Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar
Manilla,
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Staff are friendly, caring, and great to work with. Paid leaves, OT, 13th month, etc. are answered for.
Minpunten
None. I liked working here. Salary is low but media salaries in PH are low in general anyway.