Pluspunten
Goede plek om te werken terwijl je naar een andere baan zoekt. Ze helpen de innovatie-economie van San Diego, maar dat is vooral te danken aan Springboard en de leider van Springboard.
Minpunten
Waar zal ik beginnen... Management of het gebrek daaraan. Pas op voor de geplante positieve review aan de top. Deze is door een huidige managementmedewerker geschreven die het bedrijf blind volgt. De CEO is afwezig, niet op de hoogte, en handelt uit eigen motieven. De COO gedraagt zich als een 12-jarige wanneer ze haar zin niet krijgt. Als een werknemer de COO vragen stelt, uitdaagt of meer dan haar lijkt te weten wordt deze als vijand gezien. Hoger management gedraagt zich als een kliekje op de middelbare school (een soort Mean Girls). De CEO zegt dat ze de 'coole mensen' willen zijn en willen innoveren, maar ze doen intern niks innovatiefs. Ze proberen een regel in te stellen dat iedereen maar één persoonlijk item op hun bureau mogen hebben naast een witte koffiemok. Niet erg innovatief, meer iets uit 1984. Een video van de grootse opening van het nieuwe kantoor werd gemaakt en het hogere management houdt zich hieraan vast als een patiënt aan het leven, en dat is een goede analogie voor CONNECT. Een bedrijf dat zich vastklampt aan het leven en er niet klaar voor is om de stekker eruit te trekken. Zoals de titel al zegt, het is allemaal bedrog.