CSG is een fijn bedrijf om voor te werken. Ze bieden grote voordelen en zorgen voor een ruime aftakas. Voor mij liet het schema veel vrije tijd toe vanwege de 12-uursdiensten. Ik vond het management behulpzaam en vriendelijk, en ze lijken oprecht geïnteresseerd te zijn in het welzijn van hun werknemers.
Minpunten
Het kan in sommige gebieden behoorlijk luid zijn.
Reactie van CSG
4y
Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. We stellen het op prijs om uw mening te horen en er inzicht uit te krijgen.