Typically too busy in a box with miserable monotony and restrictive rules of practice - werkgeversreview Nurse Practitioner bij CVS Health

4,0
10 aug 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good co-workers throughout district, awesome manager (though over-worked), good attempts at support, competitive pay with incentive bonus. CVS employees were generally very receptive and good to work with. Guidelines are straight-forward, good access to support documents/links/etc. through computer. Patients are generally appreciative of the care model and convenience. Insurance process is pretty smooth once you get the hang of it.

Minpunten

I floated to many clinics in the district. In a busy clinic, very difficult to get a break, and patients do not understand when you leave the clinic for a break or lunch - I wouldn't mention it, but it happens a lot - they get upset, stare you down, etc, despite being informed verbally and via computer kiosk. Extremely difficult to work in a box all day without windows or interaction more than the routine exams that you do for 10+ hours each day. They talk about being innovative and changing healthcare...yes, but read that as lots of computer e-learning. Difficult to keep up with at times. Incentive bonus is set pretty high and is closely linked with patient satisfaction, and statistically speaking, unhappy people are more vocal than happy people (just read this forum!). Very limited scope of practice, and I agree with others that some things you can't see are frustrating for you and patients - and learning what you CANNOT see takes some time. There is a place for this type of medicine, but you must ask if restricting your scope significantly is for you or not. Think colds, sore throats, ears, and shots - that probably sums up 85% of your day. You are a one-person show. You have to justify why you clock out late, even if it is because you had a heavy load and had to clean and settle up only after closing.

Ontdek andere reviews over CVS Health

5,0
22 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company, great people, nice pay

Minpunten

Too much remote people overall

5,0
13 dec 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik heb daar veel geleerd, zowel over het runnen van een bedrijf als over het ontwikkelen van een team. Ik had een van de meest succesvolle teams in het bedrijf en was jaar na jaar de beste winkel in twee afzonderlijke markten, een in het noordoosten en een in het zuidoosten. Ik was ook een toonbeeld van winnaar bij het bedrijf. Mijn meest recente DM was erg ondersteunend. Ik bedank hen oprecht voor de kans en de kennis die ik heb opgedaan tijdens het werken met hen.

Minpunten

De werkuren waren buitensporig. Om succesvol te zijn, waren gewerkte uren borderline-slavernij. Hoewel ik er gewillig aan werkte om succesvol te zijn, liep de week dat je dat niet deed, je meteen achter. Vakanties waren bijna onbestaande vanwege constante bezoekers van bedrijven die langskwamen om beoordelingen te doen. Vakantieweken werden betaald 4 dagen normaal 1 vakantie en je werkte alle 5. De gevel van de winkels ziet er geweldig uit als deze mensen langskomen versus de realiteit van het bedrijf polariseert. Er waren altijd teams van mensen en buitensporige loonkosten werden voorafgaand aan hun bezoeken in winkels gegooid. Hoewel ik de noodzaak begreep om te verschijnen, was het altijd een achterwaartse manier van denken. Het bedrijf predikt kwaliteit van leven voor hun klanten, terwijl kwaliteit van leven voor hun werknemers onbestaande is. Als "manager" in uw gemiddelde winkel zult u tijdens uw dienst in totaal één persoon "managen", met in totaal 10 mensen op locatie. De openingstijden van de locatie overschrijden de totale uren van de loonlijst, dwz zo-za 7.00-22.00 uur = 15 uur per dag x 7 dagen x 2 personen = 210 uur, wat de noodzaak uitsluit om een persoon leveringen te laten lossen die binnenkomen tijdens niet-geopende uren. Uw gebudgetteerde uren zijn ongeveer 208 uur. Ik zal alleen vermelden dat er in de maand december verlengde openingstijden zijn voor de winkels, maar geen gebudgetteerde uren om tegemoet te komen. Winkels worden gehouden aan strikte krimpdoelen met weinig tot geen controle over externe diefstal. Onthoud 2 mensen op locatie, als er vier mensen binnenkomen om te stelen, is er niets dat je kunt doen om ze tegen te houden. Dit zijn feiten, geen persoonlijke vooroordelen.

1181
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle