Pluspunten
1. Gemiddeld loon 2. Gemiddelde voordelen 3. Goede plek om Microsoft-producten en -stacks te leren kennen.
Minpunten
1. Je stem doet er niet toe. 2. Geen werkcultuur. 3. Geen plek om binnen te lunchen behalve een bureau (er is een keuken en enkele stoelen en tafels buiten, wat niet ideaal is als het warm, koud of regent) 4. Moet gevaccineerd zijn, of religieuze of medische vrijstelling hebben vanaf 2021 werk hier. 5. Moet volledig gevaccineerd zijn om hier per 2021 een baan aangeboden te krijgen. 6. Echt slechte monitoren voor de meeste ontwikkelaars. Sommigen krijgen een speciale behandeling en krijgen betere monitoren) 7. Kantoor is een grijze en deprimerende plek om te werken met minimale natuurlijke verlichting. Het meeste licht heeft een gele tint. 8. Het beklimmen van de ladder is een proces van tientallen jaren, gezien de grootte en de leeftijd van het bedrijf. 9. Voor het kantoor in San Diego moet je betalen om te parkeren als je pendelt of op straat parkeert. VRAAG ZEKER, anders vertellen ze het je niet!