Pluspunten
- (Was ooit) een geweldige plek om je ingenieurscarrière te initiëren – goede netwerk- en projectmogelijkheden - Goede combinatie van knowhow en talent - positieve sfeer
Minpunten
- Laagst mogelijke salaris voor het talent dat de ingenieurs hebben, met als gevolg dat ze contracten tekenen bij hun solide klanten - Extreem goedkope beslissingen door het management – voornamelijk onder leiding van het Franse hoofdkwartier - Absurde bezuinigingen die het personeel ontmoedigen: het management zal enkel over verbeteringen praten terwijl het in feite enkel draait om het verder snijden aan de budgetten - Anorganische groei leidend tot een gebrek aan bedrijfscultuur – als er al één was in eerste instantie - Goed klantportfolio maar weinig verantwoordelijkheden verleend door de klanten – doorgaans taken met weinig vereisten