Pluspunten
* flexibele tijd * geen kantoorpolitiek * autonomie op gebieden die aan u zijn toegewezen * geen bemoeizuchtige softwarebeheerders * de beste programmeermeesters in de stad zijn hier of zijn hier geweest * veel mogelijkheden om te leren, meestal draagt het bedrijf de kosten als er een * brede tech stack is die je kunt leren en spelen rond * high-end workstation yay! * gratis verzorgde lunch en snacks! * gesponsorde bedrijfsuitjes * geen grenzen aan streaming, wees gewoon verantwoordelijk * chill-omgeving * balans tussen werk en privé * betaalde vakantie en ziekteverlof * een prachtig ziektekostenverzekeringspakket. je zult dit pas echt gaan waarderen als je het punt bereikt waarop je het nodig hebt * startup-cultuur. dit is erg belangrijk :)
Minpunten
* Steile leercurve voor nieuwkomers / nieuwkomers * Gebrek aan een soepele overgang wanneer iemand ontslag neemt en domeinkennis over zijn / haar gebieden / taken moet worden doorgegeven aan iemand anders * Gebrek aan een regelmatige feedback- / mentor- / evaluatiesessie