Takes advantage of people and only cares about the bottom line - profit - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Chevron

1,0
15 dec 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The company is one of the biggest oil companies and has the potential to employ thousands of workers especially the unemployed.

Minpunten

The company has a phenomenal return in revenue earnings but decided to lay off employees to maintain profit in the books and keep high salaries to CEO, board of directors and top management in expense of the rank and file employees.

Ontdek andere reviews over Chevron

5,0
24 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good opportunity but big company

Minpunten

Big company and can get lost easy

3,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

My team is great and smart people

Minpunten

Everything else - terrible culture terrible leadership.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle