Good work, friendly employees. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Chevron

3,0
28 feb 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work, friendly employees, good benefits. I enjoyed my time there. Good work, friendly employees, good benefits. I enjoyed my time there.

Minpunten

Heavy competition that places a lot of burden on the employees and creates a bad work atmosphere, however I cannot speak for everyone.

Ontdek andere reviews over Chevron

5,0
19 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great pay, decent schedule, work is overall rewarding

Minpunten

would like to see 14/14 schedule become the norm

3,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

My team is great and smart people

Minpunten

Everything else - terrible culture terrible leadership.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle