Initially good, but later on beurocracy and politics creeps in. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Chevron

3,0
20 mei 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Large company, relatively stable, plenty of jobs, overseas opportunities, good work-life balance.

Minpunten

Lower salary, mid-career crisis at 6-8 years when your are stuck in at lower compensation and delayed promotions;

Ontdek andere reviews over Chevron

5,0
19 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great pay, decent schedule, work is overall rewarding

Minpunten

would like to see 14/14 schedule become the norm

3,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

My team is great and smart people

Minpunten

Everything else - terrible culture terrible leadership.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle