Pluspunten
Collega's zijn prettig, er is ruimte voor doorgroeimogelijkheden (tot op zekere hoogte), er heerst een cultuur van uitmuntendheid
Minpunten
Hoewel er ruimte is voor doorgroeimogelijkheden, kan het te langzaam gaan en verveel je je terwijl je wacht. In de tussentijd geeft het management je graag nieuwe taken/werk om je af te leiden van het feit dat je vastzit, maar die geen echte impact hebben op je volgende promotie. Een cultuur van excellentie is een voordeel, maar dit leidt ook tot onrealistische verwachtingen jaar na jaar en aanzienlijke druk van bovenaf. RTO: vrijwel iedereen heeft het gezegd, maar dit is slecht aangepakt en ik ben er nu vast van overtuigd dat Chubb, hoe graag het zichzelf ook wil beschouwen als een plek voor mensen met een gezin om te werken, dat niet langer is. Vier à vijf dagen per week op kantoor werken, gaat niet samen met het gezinsleven en de verantwoordelijkheden en er zullen nog steeds mensen vertrekken omdat het de eerste kans is. Bovendien is er geen logische verklaring voor de beleidswijziging, gezien de opeenvolgende jaren van recordresultaten. De arbeidsmarkt zal op een gegeven moment veranderen en Chubb zal de lachers op zijn hand hebben als dat moment komt.