4,0
2 mrt 2015
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Great manangemnt- very open 24 hr parking advancement opportunities awesome co-workers great work-life balance
Minpunten
Work at MultiPlan was great. I have no Cons about the company. Just an unfortunate job layoff.