5,0
11 okt 2017
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Great place to work. Awesome bonuses and flexible hours. Enjoyed the diversity of people.
Minpunten
Commute was long into Chicago. Wes transferred to the Suberbs which I then had to drive instead of take the train.