Not so bad - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Commvault
3,0
30 jan 2024
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
I worked with some really good people
Minpunten
There were a lot of management issues
Reactie van Commvault
2y
Thank you for your feedback. We appreciate hearing that you enjoyed certain aspects of working at Commvault. Wishing you the best in your next endeavor.
- Alicia Dunams, Employee Experience