Pluspunten
-Geweldige ondersteuning voor agenten (marketingtools en technische ondersteuning) -Veel kantoorbenodigdheden
Minpunten
-Geldgedreven in plaats van missiegedreven -Geen HR-afdeling - er is niemand om het gedrag tussen agenten te monitoren. Kompasagenten zijn moordend, gemeen en ronduit onbeleefd tegen elkaar. - Onachtzaamheid voor eerlijke huisvesting - eerlijke huisvesting wordt meer als een grap dan als een serieuze kwestie behandeld. Ik heb een groot aantal discriminerende en bevooroordeelde opmerkingen gehoord van enkele van de "beste" agenten. -Giftige bedrijfscultuur - agenten worden gezien als concurrentie in plaats van als collega's. Iedereen praat slecht over de andere teams / agenten achter hun rug om. - Afwezig management dat zich alleen bezighoudt met het verdienen van geld - het management sluit een oogje dicht voor overtredingen begaan door de succesvolle agenten. Als je het geld binnenhaalt, ben je onoverwinnelijk - de 'beste' agenten negeren het verplichte maskerbeleid op kantoor, maken discriminerende opmerkingen tijdens vergaderingen en behandelen het personeel slecht. - Negeren van COVID-veiligheid - COVID wordt meer als een ongemak behandeld in plaats van als een legitieme bezorgdheid over de veiligheid. Toen er een COVID-uitbraak was in mijn gebouw, heb ik nooit een e-mail ontvangen van het management over een mogelijke blootstelling. Ik kwam er pas achter van een andere agent.