Pluspunten
Prachtige werklocaties en gebouwen overal in Londen. Sommige locaties bieden geweldig personeelsvoedsel (maar heel weinig). Over het algemeen makkelijk en laag (tot miniem) zakendoen. Weekenden vrij en bedrijfsachtige schema's.
Minpunten
"één rotte appel kan de hele mand laten rotten" ... Zoals alle teams overal ter wereld en overal. Er zijn voor- en nadelen. Maar dit anderhalf jaar in dit bedrijf spant echt de kroon op de nadelen. De meeste medewerkers (uit mijn ervaring en navraag bij collega's van verschillende locaties) zijn relaxt en willen nooit de "extra mijl" gaan. Geen aandacht voor eerlijke normen of kleine simpele verbeteringen. Hoe minder je doet, hoe beter. Dit is letterlijk de werkcultuur van iedereen om je heen. Als je iets probeert te verbeteren (voor iedereen) of gewoon om kennis te delen over LQA- of WSET-normen bijvoorbeeld, word je gemeden. Het management doet geen moeite om te veranderen nadat ze keer op keer onacceptabel gedrag hebben vertoond: (zich verstoppen in de badkamer tijdens de dienst. Of drankjes en eten uit de voorraad halen.)