Pluspunten
Ze geven je veel uniformen en het is kwaliteitskleding.
Minpunten
Je staat voor mislukking. Training bestaat niet. Het hogere management doet er alles aan om u ervan te weerhouden uw werk te doen. Evaluaties gedaan zonder uw aanwezigheid en verantwoordelijke resultaten doen er niet toe. Voortdurend strompelen door nieuwe technologieën die uw werk moeilijker maken en u niet helpen de doelen te bereiken. Je tast volledig in het duister met je cijfers en hebt een idee over je bonus. Niemand zal u een geldige uitleg geven over hoe zij het bedrag van uw bonus bepalen. Tenminste, als de jaarbudgetten correct waren ingesteld. Zelfs nadat het bedrijf zich realiseerde dat sommige budgetten weg waren, wil het bedrijf ze niet corrigeren. Dus het maken van bonussen onmogelijk. Ze betalen niet goed. U wordt gevraagd dingen te doen die uw morele kompas zullen laten draaien. Het zijn goede mensen binnen het bedrijf, inclusief de CEO, maar er groeit een kanker die het kompas van het bedrijf heeft gedemagnetiseerd. Het is hoog en zal uiteindelijk imploderen. Dan zullen ze het verkopen en opnieuw beginnen.