2,0
24 jun 2018
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
- Betalen - Basistoegang (CAC) - 24/7 dus uren zijn niet moeilijk te krijgen - Goede ervaring
Minpunten
- Management - Als u geen "favoriet" bent, wordt u niet goed behandeld. Je wordt gemicromanaged en gepest om te doen wat ze willen. Je kunt goed zijn in je werk en nooit een loonsverhoging/maandelijkse bonus krijgen. - Attendance Points - Je krijgt 24 punten en je bent ontslagen. - Te laat voor <15 krijgt u 1 punt - Te laat voor >15 krijgt u 2 punten - Afmelden zonder doktersbriefje levert u 3 punten op. - No call, no show is 12 punten. - 1 punt valt af met een perfecte aanwezigheid voor een maand. - Punten vallen elke 6 maanden af, maar stapelen zich snel op. - Middelbare schoolomgeving.