Pluspunten
Sommige collega's waren aardig
Minpunten
Dit is voor de locatie van Fairview Heights. Bijna alles. De plaats gedraagt zich en loopt als kliekjes in een middelbare school met het drama. De manager zit de hele dag in een kantoor en is zich niet bewust van wat er om hem heen gebeurt. Als je goed werk doet, word je beloond met het werk van de verantwoordelijke mensen voor weinig tot geen voordelen. Je komt alleen in aanmerking voor een verhoging als je tot de hogere vriendenkring behoort. De doelen zijn willekeurig. Dit betekent dat je ze alleen zult raken als de hogere mensen je leuk vinden. Bijna elke maand dat ik er was, werden er regels opgelegd door de hogere regionen die een negatieve invloed zouden hebben op zowel de arbeiders als het werk dat ze zouden doen. Meestal als "druk werk" om het management te laten lijken alsof ze iets aan het doen waren. Het management zou ook schaamteloos liegen (en zou toegeven) of informatie achterhouden voor werknemers. De voordelen zijn niet goed. Het loon is niet goed. Als je dit bedrijf overweegt, weet dan dat je meer waard bent dan hoe ze je zullen behandelen en dat je meer kunt verdienen met fastfood.