Pluspunten
De baan is niet al te moeilijk als je zelf antwoorden kunt vinden en geen passende opleiding verwacht.
Minpunten
De training hier is absoluut minimaal. Ze zullen de hoofdonderwerpen overlopen en je dan met iemand anders laten zitten om te hopen dat je het juiste materiaal van hen leert. Je wordt bij elke stap gemicromanaged. Het management stelt voortdurend regels op over wat wel en niet is toegestaan en breekt die regels vervolgens of buigt ze voor hun "favorieten". Ik ben het eens met de persoon die zei dat het was alsof ik terugkeerde naar kliekjes op de middelbare school. Systemen worden constant afgesloten, waardoor u niemand kunt helpen. Het bedrijf beweert een "open deur"-beleid te hebben, maar het management heeft voortdurend de deuren gesloten. Wanneer ze in staat zijn om daadwerkelijk met iemand te communiceren, luisteren ze niet / geven ze er niet om wat je te zeggen hebt. Er is geen doorgroeimogelijkheid in het bedrijf en de voordelen zijn minimaal.