Pluspunten
Geen echt ... het is een nachtmerrie! Ik kan niet wachten om dit bedrijf te verlaten!
Minpunten
Afschuwelijk bedrijf om voor te werken. Het personeel wordt tot het uiterste gedreven met mensen die vaak met stressverlof zijn en zich depressief en gestrest voelen. Het moreel is vreselijk laag. De meesten zijn allemaal wanhopig op zoek naar een nieuwe baan. Het management wordt constant over problemen verteld en handelt niet. Ze zijn meer geïnteresseerd in het aantrekken van nieuwe klanten dan hun mensen. Over het algemeen behandelen hoger personeel personeel van lagere rang als vuil en komen ermee weg, vooral als ze geld in het bedrijf brengen of contacten hebben op hoge plaatsen. Er zijn geen voordelen en de lonen zijn niet geweldig. Ook geen loon. Er is geen geld op het budget om fatsoenlijke apparatuur of faciliteiten te kopen of om personeel op fatsoenlijke werkplekken te plaatsen. Bedrijf is erg gierig. HR-afdeling is vrijwel onbestaande en nutteloos. Niemand kan echt achterhalen wat ze doen en niet zichtbaar of benaderbaar zijn. Het loon wordt de meeste maanden niet op tijd uitbetaald. Medewerkers die het bedrijf verlaten, worden niet vervangen en hun werklast wordt gegeven aan degenen die achterblijven en die al overbelast zijn en worstelen. Blijf uit de buurt van dit bedrijf - erger kan niet.