1,0
19 apr 2022
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Absolutely Nothing!!!! Worst place to work.Horrible
Minpunten
Everything! Low pay,overworked and not appreciated,They lie to cover their butts,They promise you everything and you get nothing..Changes store rules constantly,Hours change weekly.. no wait ..daily..Do not expect 30 hours ,you will end up with 10.Its all LIES LIES LIES