Bad employer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij DIAM

1,0
7 dec 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

No advantage in this company

Minpunten

It is a mess in this company, better to avoid it.

Ontdek andere reviews over DIAM

5,0
29 apr 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

there is everything good about this company

Minpunten

absolutely no there is none

1,0
21 jan 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

No pros in my opinion

Minpunten

They expect you to be there until 6:30 pm, working conditions are dangerous. Low pay for 50 hours of work per week. Upper management is misogynistic, rude, and cannot communicate. Leadership is emotionally immature.

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle