1,0
4 dec 2014
Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
El Paso, TX
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
None. Honestly without exaggerating it is the worst company I have ever worked for.
Minpunten
Favoritism Low pay Terrible Management The shift hours, who else makes you come in at 4am?