2,0
17 jul 2012
Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar
Eindhoven
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Geweldige mensen. Goed betaald. Kansen om te groeien (zolang je de bevelen van het senior management opvolgt)
Minpunten
Het bedrijf kijkt niet naar mensen wanneer dat nodig is. Ik heb mijn halve leven hier doorgebracht met positieve evaluaties, maar ze trappen je eruit als afval wanneer ze willen. En dat noemen ze globalisering, terwijl 90% van de managementfuncties naar de VS gaan. Godzijdank werk ik nu bij de Rabobank.