awfull enviroment - werkgeversreview Anonieme werknemer bij DST Output

1,0
27 mei 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

pay is okay......fellow workers were great to work with as a team

Minpunten

management acted as bullies trying to intimidate workers as a result many good people quit and went elsewhere....resulting in lots of mandatory overtime at 12 hour shifts 5-6 days a week..... sometimes 7 days a week

Ontdek andere reviews over DST Output

5,0
25 jun 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good place to work for

Minpunten

Interns are not offered many FT's

3,0
26 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Large company with a lot of opportunity

Minpunten

Not really focused on employee development

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle