Great experience - werkgeversreview Anonieme werknemer bij David Yurman

5,0
14 apr 2021
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great hours and great people to work with

Minpunten

no cons come to mind

avatar
Reactie van David Yurman
5y
Thank you for sharing. We are thrilled to hear you enjoy working with your team and are having a positive experience with the company. Please reach out to People & Culture if you would like to share specifics about your time at DY.

Ontdek andere reviews over David Yurman

5,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great work-life balance. Feels like family.

Minpunten

The building closes at 5. Can't stay long nights.

2,0
24 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good people to work with! (retail)

Minpunten

Pay was horrible Upper management horrible (only cared for money and making quotas)

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle