Pluspunten
Geen die ik kan noemen als ik eerlijk ben.
Minpunten
Het gaat allemaal om geld geld. Vroeger kon de VS trots zijn op de kwaliteit van de productie. Nu zijn bedrijven als Dematic op meer dan één ding naar de laagste bieder gegaan en verkopen ze hun kwaliteit voor de winst. Dit is een bedrijf dat vroeger 300 miljoen tot meer dan 3 miljard per jaar verdiende, voornamelijk van één fabriek. De Grand Rapids faciliteit, de ruggengraat van Dematic, hebben ze besloten te verhuizen naar Mexico, waar het al meerdere malen een mislukking is gebleken. CEO's zoals Baysore zijn niets anders dan leugenaars. Door een kant van zijn mond te houden wil hij Grand Rapids houden, terwijl hij afspraken maakt met andere landen om zijn werknemers te ontlasten. Er was enige hoop dat KION (die nu eigenaar is van Dematic) de koers van deze faciliteit had kunnen veranderen en enige integriteit in hun QA-standaarden had kunnen behouden. Dit was een slechte aanwinst voor KION, omdat het management dat Dematic runt niet weet dat hun achterste poten uit een gat in de grond komen als het gaat om het drijvend houden van een groot bedrijf en het verdienen van geld.