Geweldige collega's... Slecht management - werkgeversreview Product Ingenieur bij Dematic

1,0
21 mei 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Mijn collega's zijn de beste die ik op eender welke job heb gehad. Lijnmanagers zijn flexibel in de behoeften van de werknemers wanneer zich een gezinssituatie voordoet. Je kunt je begin- en eindtijd kiezen. Het loon- en arbeidsvoorwaardenpakket is vergelijkbaar met andere lokale werkgevers. Er is een eindejaarsbonus. Promoties lijken regelmatig te gebeuren.

Minpunten

Sr. Management lijkt volledig verwijderd te zijn van de dagelijkse realiteit van het leven buiten hun bel. R-D heeft nu al 4 maanden verplichte 50 uur werkweken en niemand lijkt echt te weten waarom of wanneer het zal eindigen. Wanneer de leidinggevenden daadwerkelijk op kantoor zijn, zullen ze er alles aan doen om niet met ons te praten als je ze in de gangpaden passeert. Het management lijkt alleen geïnteresseerd in de almachtige dollar en zelfpromotie.

Ontdek andere reviews over Dematic

5,0
11 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good place to work, really

Minpunten

Growth opportunities are slow and limited

3,0
19 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

High growth industry Good work-life balance Decent culture at the ground level and lower management Remote work Job security Healthy outlook on A.I. Upper management willing to listen Parental leave

Minpunten

Increasingly inefficient internal processes enacted by high-level leadership Growth of outsourcing Global engineering talent underutilized Lack of synergy between departments, offices Slow to innovate Former coworkers mention difficulty transferring between Dematic and KION Group family companies, we lose experience to competitors' headhunting

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle