Pluspunten
Mijn collega's zijn de beste die ik op eender welke job heb gehad. Lijnmanagers zijn flexibel in de behoeften van de werknemers wanneer zich een gezinssituatie voordoet. Je kunt je begin- en eindtijd kiezen. Het loon- en arbeidsvoorwaardenpakket is vergelijkbaar met andere lokale werkgevers. Er is een eindejaarsbonus. Promoties lijken regelmatig te gebeuren.
Minpunten
Sr. Management lijkt volledig verwijderd te zijn van de dagelijkse realiteit van het leven buiten hun bel. R-D heeft nu al 4 maanden verplichte 50 uur werkweken en niemand lijkt echt te weten waarom of wanneer het zal eindigen. Wanneer de leidinggevenden daadwerkelijk op kantoor zijn, zullen ze er alles aan doen om niet met ons te praten als je ze in de gangpaden passeert. Het management lijkt alleen geïnteresseerd in de almachtige dollar en zelfpromotie.