Pluspunten
Uitstekende personeelsbeloningen, geweldige eindejaarsbonussen
Minpunten
Dit bedrijf waardeert mensen niet. Als je naar je werk gaat, wees dan bereid om 24/7 te werken. Ze hebben geen respect voor persoonlijke tijd en worden geleid door leden van de Good Ole Boys Club. Het huidige managementteam zijn allemaal maatjes van eerdere werkgevers en hebben de neiging elkaar in dienst te nemen, zodat ze als groep van bedrijf naar bedrijf gaan. Het grootste deel van hun groei kan worden toegeschreven aan de enorme groei van Amazon in DC's en er zijn niet genoeg integrators om al het werk van Amazon te doen. Het managementteam is een stel weetjes die denken dat ze het allemaal door hebben, maar in werkelijkheid zal hun groei niet houdbaar zijn zodra Amazon zich stabiliseert.