Pretty miserable - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Deval

1,0
24 sep 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I got out alive, somehow

Minpunten

Horrible working environment, soulless atmosphere, unprofessional management, low morale. Working in forecloses/bankruptcy, which is horrible, depressing work. Nobody was happy. NO ONE. More than one person cried at their desks while I was there.

Ontdek andere reviews over Deval

5,0
3 jan 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great team support! Always having support.

Minpunten

Pay can be better but great company to work for.

4,0
3 okt 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Work close to C level employees

Minpunten

Very linear growth for career

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle