Idiotic Management and very bad company - werkgeversreview Manager bij Digiperform

1,0
3 mei 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nothing is good everything sucks.

Minpunten

They are frauds won't pay salary or don't appreciate good workers. The founders are one of the worst in terms of knowledge of the domain and they speak English like an uneducated sadak chaaps. Very bad company

Ontdek andere reviews over Digiperform

3,0
7 jun 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good, workable here with everyone

Minpunten

None as such, good to work

3,0
9 aug 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

work life balance is good

Minpunten

franchise branches not giving salaries on time.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle