Decent for a starting job - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Diya by RFL

3,0
10 feb 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Varied role so definitely a good job for anyone at the outset of their career looking to gain experience and build their CV. Friendly colleagues.

Minpunten

Salary isn't the best and there isn't much incentives to the job.

Ontdek andere reviews over Diya by RFL

4,0
24 jan 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Working at Diya was a great learning opportunity

Minpunten

Dont have too many cons

4,0
28 feb 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very Nice they are in terms of management

Minpunten

No as such I got

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle