I worked as a Full Stack Web Developer intern at Dization for about 4 months - werkgeversreview Full Stack Web Developer bij Dization

5,0
2 apr 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great startup working environment, as your contribution is valued. Helpful boss and co-workers.

Minpunten

I couldn't continue as the position was not a paid position.

Ontdek andere reviews over Dization

5,0
24 jan 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexible hours Great boss Good coworkers

Minpunten

Low, but not unfair pay

4,0
26 nov 2024
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

working with the CTO, getting know about the company structure.

Minpunten

it is unpaid, but learn a lot

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle