4,0
26 nov 2021
Huidige werknemer, meer dan 5 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Good place to work if you want lots of overtime. You’ll be working a lot if you work nights and you don’t go home until the last truck is finished.
Minpunten
A lot of favoritism goes on with this place. They promise you a lot but it never happens.