Pluspunten
- Door het gedegen aanwervingsproces krijgt het hele team volledige autonomie en vertrouwen in hun rollen. We kunnen het allemaal uitstekend met elkaar vinden en proberen 'kantoorpolitiek' zoveel mogelijk te vermijden, wat echt verfrissend is in vergelijking met andere bedrijven waar ik heb gewerkt. - Het is een indrukwekkend bedrijf om bij te werken, met een heel opwindende toekomst en visie. Ik vind het geweldig om deel uit te maken van het groeiende team en ik zie de effecten die ik heb op het bedrijf als geheel. - Als snelgroeiend bedrijf met grote doelen, wordt van je verwacht dat je 'de grenzen van je rol verlegt' en creatieve ideeën toelaat die niet worden afgewezen, maar worden begroet met de bereidheid om te experimenteren. - We hebben veel lol als bedrijf, met dagelijkse Mario Kart-toernooien tijdens de lunch (de races naar Mario Kart zijn ook erg grappig), filmavonden, vrijdagavondborrels, burgeravonden en driemaandelijkse teambuilding-evenementen.
Minpunten
- Als start-up / scale-up zijn er bepaalde processen niet aanwezig. Dit kan betekenen dat projecten tijd kosten en wat frustraties hebben, maar wanneer dit gebeurt, wordt het niet tegen de persoon / het team gebruikt, maar wordt het gebruikt als een manier om te leren en de juiste processen voor de volgende keer te creëren. - Als snelgroeiend bedrijf met grote doelen, wordt van je verwacht dat je de grenzen van je rol 'verlegt', wat kan leiden tot lange uren.