The worst company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij EarthStream

1,0
7 apr 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

None None None None None

Minpunten

Toxic environment Rude staff Rude colleagues Money driven but rude No sympathy or empathy

Ontdek andere reviews over EarthStream

3,0
23 okt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good comms, fun team, good structure

Minpunten

Promise a lot but generally top leadership just looking out for themselves

4,0
7 aug 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

-Overall good company to work for, -Work with majority of clients in the market. -Friendly staff. -Not much red tape. -Good environment in offices. -Able to make a lot of money & deals if you put the work in.

Minpunten

-Restricted on what umbrella companies we can use, makes deals harder to convert against our competitors in the market. -Too many changes on incentives plans.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle