De lo peor - werkgeversreview Programador bij Enapsys

1,0
12 mei 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nada, pero absolutamente nada. De lo peor.

Minpunten

De lo peor, diez personas hacinadas en un cuarto pequeño, sin horario de salida. Corrieron a varios de un dia para otro. Dicen ser "Best place to work", pero es de lo peor.

Ontdek andere reviews over Enapsys

4,0
14 dec 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The best reasons to work ther are the benefits and the people there are very professional and you can learn a lot from them

Minpunten

I will say that the biggest challenge is that you have to learn by yourself a lot of the things, at least that was for me.

4,0
22 nov 2015
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Enapsys allows you to keep a balance between work and personal. Will let you start using trending techs, as soon as are promoted by the manager.

Minpunten

There is a cap on profesional grow.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle