Working at Intel as Entegris employee - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Entegris
3,0
16 aug 2021
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Working at Intel in a clean room with the engineers
Minpunten
Salary was not high enough
Didn't treat employees very well
Reactie van Entegris
4y
Thank you for taking the time to share this with us - we greatly appreciate your honest and open feedback. If you wish to provide more information, please feel free to email careers@entegris.com