Review - werkgeversreview Recruiter bij Epitec

4,0
20 mei 2013
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The environment is extremely friendly and the company treats their employees well. They are always willing to work with me whenever i need a day off. There are also great bonuses and incentives to take advantage of.

Minpunten

There tends to be a higher turnover rate, however as long as you come in and give it your all you will be just fine.

Ontdek andere reviews over Epitec

5,0
10 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good follow-ups until u get a job.

Minpunten

A bit slower process to get an interview.

3,0
14 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Not a bad staffing company to work at.

Minpunten

No annual pay raise offered.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle