Pluspunten
1. Goede mensen om mee te werken. De werknemers zijn zeer behulpzaam. 2. Projecten zijn erg spannend. De belangrijkste reden om je aan te sluiten bij dit bedrijf zijn de projecten waarin je werkt. 3. Gratis pizza bij de lunch als je werkt op zaterdagen.
Minpunten
1. Als je hard werkt, betalen ze je terug met steeds meer werk. 2. Je moet ten minste 10-11 uur per dag werken... als je toevallig geen werk hebt en vertrekt na 9 uur of zelfs 9,5 uur te hebben gewerkt, dan word je de volgende dag opgeroepen om bij het kantoor van de CEO langs te gaan voor een preek of krijg je meer werk zodat je niet weer vroeg weggaat. 3. Lager salaris. Er is een marge van 1-2k tussen de salarissen van de nieuwelingen en de ervarenen... 4. GEEN GOED PROJECTMANAGEMENT. Je moet van het ene naar het andere project als een aap... 5. Het maakt niet uit hoeveel productief werk je doet, als je niet 11 uur lang zit, denken ze dat je niets doet!