3 weken training voor deze rol heeft mij ongeveer 20% van de kennis opgeleverd die ik nodig had om de eindgebruikers goed te kunnen ondersteunen. Bijscholing is kort en de daaruit opgedane kennis mag pas maanden later daadwerkelijk worden gebruikt (als T1 of T2). De helft van de tijd voel ik me drastisch onvoldoende voorbereid om iemand die ik aan de telefoon krijg, te ondersteunen. Het loon is NIET voldoende genoeg in vergelijking met andere vergelijkbare functies op IT-gebied.