Het loon staat op de rand van armoede, en ze maken het moeilijk om promotie te maken met hun maatstaven. Ze komen niet in de buurt van de kosten van levensonderhoud als je buiten Richmond woont. Vanwege een zeer slechte loonstructuur kan het zijn dat u op zoek moet gaan naar een deeltijdbaan. Onbetaalbare voordelen totdat u een professionele recruiter bereikt. Accountmanagers hebben een superioriteitscomplex ten opzichte van de recruiters en zijn meestal nutteloos. Gedwongen bedrijfscultuur Het hogere management zegt tegen mensen dat ze weer naar kantoor moeten gaan, terwijl dat niet nodig is. Zeer weinig diversiteit, en op kantoor voelt het extreem kliekachtig. Over het geheel genomen een slechte plek om te werken en ik zou aanraden hier niet te werken.