Geen pto voor het eerste jaar, ziektegeld was 1 uur per 30 gewerkte uren, wat absoluut abominaal is, vooral in 2023! Als je probeert om hogerop te komen of een ander contract aan te gaan, zijn de recruiters erg kieskeurig en willen ze dat je cv precies overeenkomt met wat de klant wil, anders wordt je cv niet ingediend bij die klant en wordt er niet verder mee gezocht. De voordelen zelf kunnen en moeten worden verbeterd. In het beste geval is het 15% korting om certificaten te krijgen, en die certificaten zijn niet goedkoop.