Je bent gecontracteerd door een gamingbedrijf dat in 2022 $ 5,76 miljard binnenharkte, maar ze bieden je slechts $ 17 per uur zonder overuren - ooit. Het zorgpakket van Apex is een grap en kost $ 500 per week. Met een jaarsalaris van $ 35.000 kom je in aanmerking voor federale marktplannen, wat een schrale troost is. PTO bouwt op tegen een zielig tarief van één uur per week. Veel van mijn collega's, die kinderen hebben, worden gedwongen om een uitkering te ontvangen vanwege deze abominabele lonen. Het management is een farce. Ze volgen blindelings wat het contract voorschrijft, en stellen nooit de haalbaarheid of wijsheid van hun beslissingen in twijfel. Promoties zijn gereserveerd voor ja-knikkers die nooit autoriteit uitdagen. De incompetentie is verbijsterend, met frequente verkeerde uitspraken, spelfouten en een schreeuwend gebrek aan formele opleiding. Niemand weet hoe je een CRM of nalevingssysteem moet gebruiken, waardoor we in vier verschillende systemen in- en uitklokken. Moderators schrijven scripts om ons drijvende te houden, en nu moet het management, in een lachwekkende zet, ons werk QA'en. In plaats daarvan sluipen ze rond, waardoor moderators elkaars werk QA'en. Onze contractanten, stakeholders en leiders zijn zo losgekoppeld van de realiteit dat ze alle suggesties negeren en verbaasd reageren als niemand hun open kantooruren bezoekt. ER MOETEN MEER REGELS WORDEN OPGELEGD VOOR CONTRACTORS ZOALS APEX!