Mijn voormalige supervisor Andrew Hess, die eigenlijk niets met het technische werk te maken heeft, is gewoon een e-mailer/pencil pusher (de meest nutteloze tussenpersoon aller tijden) en belde me voortdurend op om me lastig te vallen, me agressief te beschuldigen van helemaal niet werken of dat mijn werk niet goed genoeg was. Iedereen waar ik voor heb gewerkt bij het bedrijf en waarmee ik nauw heb samengewerkt, zei het tegenovergestelde, dat ik prima werk heb geleverd. Ik snap niet hoe iemand die zijn werknemers op deze manier behandelt in deze positie is beland, maar blijf er ver vandaan. Ik ben zo opgelucht dat ik niet meer met hem te maken heb.