Pluspunten
Er is zoveel technische schuld dat je je nooit zult vervelen. Alle kennis is gehuisvest in de mensen die de deur uitlopen, dus er zullen veel handen zijn om te leren en kansen om te schitteren door de paaseieren uit te zoeken. Eerlijk gezegd zijn er op dit moment niet veel pro's, ik kan op dit moment niet aanbevelen om voor dit bedrijf te werken, kom over 12-18 maanden terug.
Minpunten
Het huidige senior management geeft helemaal niets om je. Het meeste senior management zal niemand de tijd tot dag geven om mee te praten, tenzij je stopt, dan krijg je een solide 15 minuten, of je bent in hun binnenste cirkel en hebt voor hen gewerkt bij een vorig bedrijf. Gemiddeld zijn ongeveer 2 mensen per week gestopt in de afgelopen 3-4 maanden vanwege de nieuwe managementrichting en het ontbreken van een plan. Met hun vertrek is de hoeveelheid bedrijfskennis geslonken tot een handvol mensen die een enorm zwart gat hebben achtergelaten in technische vaardigheden en knowhow van de producten. Voorbeeld van nieuwe managementopvattingen: Holding ontsloeg de oude CEO omdat hij weigerde massaal ontslag te nemen tijdens de pandemie, terwijl hij liever naar 2021 kijkt en de storm van 2020 gewoon doorstaat. Holdingmaatschappij verwijderde hem, voegde hun eigen CEO toe en schoot naar boven van 60-70 mensen om in plaats daarvan hun eigen team in te huren. Ze zitten er alleen in om geld te verdienen en tenzij je past, word je eruit geduwd.